Rada Miejska uchwaliła Regulamin określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji

  1. Strona główna
  2. Komunikaty
  3. Rada Miejska uchwaliła Regulamin określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji

12 stycznia br. Radni Rady Miejskiej Wałbrzycha podjęli uchwałę nr XXXV/438/2017 w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji.

Powołanie Komitetu Rewitalizacji jest szczególnym elementem partycypacji społecznej. Komitet stanowi forum współpracy i dialogu obejmujący zakres przygotowania, prowadzenia oraz oceny rewitalizacji w sposób zapewniający aktywny udział interesariuszy rewitalizacji w rozumieniu art. 2 ust. 2 Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2015 r. poz. 1777 ze zm.).

Komitet pełni funkcję opiniodawczą i doradczą Prezydenta Miasta Wałbrzycha, w sprawach dotyczących całego procesu rewitalizacji.

Proces opracowania niniejszej uchwały przebiegał z zachowaniem wymagań w zakresie partycypacji społecznej, wskazanych w art. 5, 6 oraz art. 17 pkt. 2 Ustawy o rewitalizacji. Projekt uchwały poddany został konsultacjom społecznym z wykorzystaniem form określonych w art. 6 ust. 3 pkt 1 i pkt 2 powyższej ustawy tj. zbieranie uwag, wniosków, propozycji w postaci papierowej i elektronicznej, zbieranie uwag ustnych w punkcie konsultacyjnym oraz podczas spotkania grupy przedstawicielskiej.

Szczegóły dotyczące naboru na Członków Komitetu Rewitalizacji zostaną zawarte w zarządzeniu Prezydenta Miasta Wałbrzycha. Ogłoszenie o naborze ukaże się na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu oraz na stronie rewitalizacja.walbrzych.pl

Poniżej zamieszczamy uchwalony dokument:

  • Uchwała w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania skład oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji – http://bip.um.walbrzych.pl/resolutions/content/23338
Menu