W związku z planowanym na dzień 1 marca 2018 roku ogłoszeniem otwartego konkursu ofert na działania związane z aktywizacją i rozwojem społeczności lokalnych obszaru rewitalizacji Wałbrzycha, Biuro Rewitalizacji i Planowania Przestrzennego serdecznie zaprasza na spotkanie informacyjne dla lokalnych liderów oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych, tj. fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni socjalnych, kościołów i związków wyznaniowych realizujących działania statutowe na terenie Wałbrzycha.
Na spotkaniu powiemy o zasadach przyznawania mikrograntów w 2018 roku, m.in.:
- kto i w jaki sposób może ubiegać się o dotacje,
- na jakie działania można przeznaczyć dotację,
- w jaki sposób należy prawidłowo wypełnić wniosek,
- jakie są kryteria oceny wniosku,
- jakich błędów należy unikać podczas wypełniania wniosków, realizacji zadań oraz wypełniania sprawozdania z ich realizacji.
Spotkanie odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, ul. Kopernika 2, Sala Ślubów, I piętro, 20 lutego 2018 r. (wtorek) w godzinach 13.00 – 15.30.
Zgłoszenia do udziału w spotkaniu przyjmujemy za pośrednictwem poczty elektronicznej:
e-mail: rewitalizacja@um.walbrzych.pl do dnia 16 lutego br. (piątek).