Nowa jakość Wałbrzyskiego Telefonu Senioralnego

  1. Strona główna
  2. Bez kategorii
  3. Nowa jakość Wałbrzyskiego Telefonu Senioralnego

Wałbrzyski Telefon Senioralny – miejska linia telefoniczna dla seniorów, uruchomiony w 2020 roku w ramach projektu Halo! Aktywni 60+, od 1 listopada br. znajdzie się pod skrzydłami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

W związku z tym faktem Gmina Wałbrzych wraz z MOPS poszerzyła ofertę centrum telefonicznego o dyżury specjalistów.

Seniorzy dzwoniąc pod numer telefonu 746 609 609, od poniedziałku do czwartku w godzinach od 10:00 do 14:00, oprócz rozmowy z seniorami-wolontariuszami, będą również mogli skorzystać z doradztwa: radcy prawnego-specjalisty ZUS, psychologa, terapeuty uzależnień oraz pracownika socjalnego.

PLAN DYŻURÓW SPECJALISTÓW:

RADCA PRAWNY-SPECJALISTA ZUS – dyżur 1 raz w miesiącu, w każdą ostatnią środę miesiąca

PSYCHOLOG – dyżur 1 raz w miesiącu, w każdą pierwszą środę miesiąca

TERAPEUTA UZALEŻNIEŃ – dyżur 1 raz w miesiącu, w każdą drugą środę miesiąca

PRACOWNIK SOCJALNY – dyżur 1 raz w tygodniu, w każdy wtorek

Podczas spotkania podsumowującego projekt Halo! Aktywni 60+, seniorzy podali wiele powodów, dla których funkcjonowanie Wałbrzyskiego Telefonu Senioralnego jest w naszym mieście bardzo ważne. Wśród nich znalazły się: niesienie pomocy samotnym i zapomnianym przez rodziny, udzielanie wsparcia, przekazywanie empatii, zrozumienia, ciepła i serdeczności oraz integrowanie i aktywizacja środowiska senioralnego.   

Menu